Subject: ​Koondumise kontrollimise kohaldamisega seotud päring
From: "Elis Vija" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Cc: "Eneli Perolainen" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 15:50:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördume Teie poole seoses konkurentsiseaduses sätestatud koondumise 
kontrollimise kohaldamisega. Nimelt tekkis küsimus, et kui Eesti äriühing 
omandab 60% osaluse teises Eesti äriühingus, kus ta ise juba omab 40% (s.t 
saab tehingu tulemusena ainuosanikuks), siis kas me saame KonkS § 21 lg 1 ja 
§ 23 lg 2 järgi õigesti aru, et taolisel juhul ei ole koondumist vaja 
kontrollida, kui omandatava ühingu käive oli 2024 aastal kokku küll 2 405 
029 EUR, kuid sellest 1 215 940 EUR tekkis Eestis ja 1 189 089 EUR Soomes? 
Ja seda isegi juhul kui KonkS § 21 lg 1 esimeses lausepooles märgitud käibed 
ületavad 6 000 000 EUR?

Vastuse eest ette tänades,

________________________________________________________________

Elis Vija
Senior Legal Counsel

Fondia | Estonia Finland Sweden Lithuania
Contact: +3725171268,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Office: Rotermanni 14, 10111 Tallinn, Estonia

 <http://www.fondia.ee/> www.fondia.ee | 
<https://fondia.com/en/en/privacy-policy> privacy